poniedziałek, 20 stycznia 2014

poniedziałek, 2 września 2013

Oj, dawno tutaj nie byłam.
Na wstępie chce wszystkich zaprosić do zapisów, którzy uwielbiają Harrego Pottera.
Akademia Czarodziejstwa Mirabilia


A na rozwinięciu przedstawię piosenkę która odzwierciedla mój aktualny nastrój.
Po prostu jestem idiotką. Ciągle ranie osobę którą zranić nie chce. Muszę go przeprosić, ale przecież to nie wystarczy. Jedno "przepraszam" nie załatwi sprawy. Muszę się jakoś zrekompensować, tylko nie wiem jak. Tak jak to kumpel powiedział: wpakowałam się w związek to teraz jestem odpowiedzialna za nas dwoje..

wtorek, 26 marca 2013

Woda

Przy dotyku lód się topi, również drażniąc przy tym osobę która to dotyka. Jak się roztopi to jest płynne, delikatne... Jaki to ma związek z człowiekiem? Może jestem taka sama? Nie bez przyczyny woda mnie do siebie przyciąga? Jak patrze na lód albo spadające krople wody to sama nie wiem co odczuwam. Wpatruję się i wpatruję i jest to dla mnie cudowne, magiczne.. Mogłabym się patrzeć godzinami na to... Ostatnio myślałam, że nie mam nikogo, ale w końcu sobie zdałam sprawę, że mam w sobie hm mój żywioł? Może jestem jak woda? Z zewnątrz jest ładna, wspaniała, ale w środku skrywa wielkie skarby. Trzeba się do tego również dostać. Podobnie jak z lodem. Jak próbuje ktoś 'roztopić' kogoś w niewłaściwy sposób to sam cierpi z tego powodu. A jak spróbuje powoli i delikatnie to mu się to uda i da radę dotrzeć do głębi człowieka... Tylko nie każdemu człowiekowi podoba się to co odkryje. Podobnie jak człowiekowi uda się wydostać kawałek muszli z wody. Dla jednego to będzie śmieć a dla drugiego największy skarb jaki odnalazł. A co jak odrzuci ten skarb? Znowu to zostanie na dnie oceanu i będzie czekać aż ktoś odnajdzie i to zaakceptuje. Lód znowu zamarznie.  Tym razem bardziej czy mniej? Tego nie wiem. Ale zawsze jest nadzieja, że ten sam co odrzucił ten skarb kiedyś powróci i zda sobie sprawę co tak naprawdę odrzucił...

wtorek, 12 marca 2013

Urodzinki xD


To tak, dzisiaj są urodzinki mojej przyjaciółki Justyny. ^^ Także wszystkiego naj naj naj naj naj naj najlepszego. :*** Żebyś się uczyła i mi pomagała na sprawdzianach. xD Dużo kutasów oczywiście Ci życzę. <3 Też Cię kocham. xD
Ps. Oh zapomniałabym. Wchodźcie na jej bloga jeśli macie ochotę przeżyć przygodę wraz z Dylanem. <3 http://tajemnicedylana.blogspot.com/






piątek, 8 marca 2013

Dzień kobiet *-*

Wszystkim dziewczynom życzę wszystkiego naj naj naj naj naj i takie bzdety <3 Myślę, że wam chłopaki sprawili jakieś róże czy drobny prezencik. :D A tym, którzy się nie postarali i nie zrobili NIC to patelnią w łeb. xD







czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki!

Cześć, cześć i czołem. :D Nie, lepiej nogą. xDDD Tak, tak, dawno nie pisałam. ^^ I know, i know. xD No ale cóż, takie tam. fiufiu W każdym bądź razie jak widać zmieniłam wygląd bloga. :D Myślę teraz pisać jakieś posty, przynajmniej jeden na tydzień. Nie wiem jak wy, ale ja mam ferie. <33 Podkarpacie pozdrawia. :D
Okej, dzisiaj jak wiadomo są walentynki. :D Niektórzy "walą tynki", a niektórzy spędzają miło czas z ukochaną osobą. <33 Dzień w którym osoby obdarzają się prezencikami itp. *-* Także tak, sama mam chłopaka i zrobiłam dla niego filmik, który zaraz pokaże. :D Za piękny to on nie jest, ale pamiętajcie liczą się chęci. ^^ Wykorzystałam w tym również grę The Sims 2 xDDD


Walentynki, pełno serduszek, pełno czerwieni. ^^ Lubię dodawać obrazki także wiecie. xDD Ale ludzie wam mówię, doceniajcie to co macie, bo potem może już być za późno. Osoby, które do siebie wcale nie pasują, mają inne zainteresowania, są kompletnie inni to pamiętajcie o jednym: przeciwieństwa się przyciągają. <3 Jestem żywym przykładem tego. ^^
























Na koniec mogę wam tylko życzyć udanego wieczoru w ramionach ukochanej osoby. ^^ <3